sâmbătă, 19 decembrie 2009

Scrisoare catre Mos Craciun...

Toate scrisorile incep cu formula "Draga'. Iata ca eu nu o sa folosesc acest cliseu pentru ca stim deja ca Mos Craciun a fost dintotdeauna "un dragut' cu toata lumea. Scrisoarea mea catre Mos Craciun incepe astfel: Bine te-am regasit, Mosule!,
De ce incep astfel? Pentru ca in aceste momente de iarna naprasnica asternuta peste intinsele tinuturi ale copilariei mele, si nu numai, incep sa cred din nou in Mos Craciun, si mai ales in puterea divina care este acolo sus undeva pentru toata lumea.
Iata si scrisoarea mea:
Bine te-am regasit, Mosule!
Incep aceste randuri prin a-ti multumi anticipat pentru darurile pe care o sa mi le aduci in viitor si pentru a-ti multumi ca in acest an nu m-ai uitat si mi-ai adus tot ce am cerut de la tine cu multi ani in urma. Imi esti nespus de drag si chiar cred ca undeva Acolo Sus tu existi pentru noi toti. Imi place sa ma gandesc acum cu nostalgie la anii cand credeam in existenta ta, pentru cele ce imi aduceai si credeam ca esti o fiinta vie. Acum ca sunt un boboc mai mare imi dau seama ca nu esti o fiinta vie, nu esti un muritor de rand. De altfel nici nu ai putea indeplini atatea dorinte daca nu ai fi tu insuti o putere divina.
De mult timp vroiam sa iau legatura cu tine, dar iata ca nu am facut-o din mai multe puncte de vedere. Stii foarte bine ca de cativa ani nu am primit mare lucru de Craciun, cred ca ai fost ocupat cu alte persoane care aveau nevoie de ajutorul tau mult mai mult decat il aveam eu la momentul respectiv, sau dorinta mea nu a ajuns la tine datorita imposibilitatii mele de a cere cu credinta ceea ce mi-am dorit dintotdeauna.
Pentru ca sa imi indeplinesti dorintele din acest an si pentru ca mi-ai indeplinit dorintele avute in acest ceas de bucurie, iti scriu Mosule o poezie:
Mos Craciun cu bucurii,
Ce-aduci multe la copii,
La copii si la fetite,
La baieti si la domnite,
Noi pe tine te rugam,
Renii tai ii imploram,
Sa ne-aduci noua de toate,
Printre care sanatate,
Daca poti chiar si dreptate.
Si pe Domnul de-ntalnesti
Spune-I ca ne mai iubesti
Si noua tu ne aduci
Dupa-a noastre multe rugi
Dragoste si implinire,
Intre oameni multumire.
Mosule te asteptam,
Si pe tine te rugam
Sa indrepti aceasta lume
Care nu stie cutume
Si sa faci din noi sa iasa,
Ca o pasare maiastra
Bucurii si fericire,
Impliniri si chiar IUBIRE!
Multumim Mosule ca existi si te asteptam cu drag sa vii sa ne faci numai bucurii.
Cu multa stima,
Remus-Costin Simion

Un comentariu: