vineri, 3 septembrie 2010

Cu stima, Domnule Ninel Soare !!!!!!!!!!!!!




Buna ziua!


Cu greu imi vin cuvintele in aceste momente. In urma cu o ora jumatate am aflat tragica veste de a fi trecut in nefiinta colegul de serviciu Ninel Soare. In aceste momente imi pun intrebarea ,,De ce?,, , de ce se intampla astfel de lucruri. Imi vine greu sa scriu dar trebuie amintit si ramas pentru eternitate acest suflet de om... Tocmai ce ieri ii nascuse sotia, baiatul cel mult asteptat!!!!! Asta duce situatia intr-un tragic si mai de neimaginat!


Ce e omul pe Pamant? Astazi rade si petrece.... maine zace in mormant!


Atat despre ziua de astazi!


Cu respect...domnule Ninel Soare!


Remus-Costin Simion

3 comentarii:

  1. DUMNEZEU SA IL ODIHNEASCA
    OM DE BAZA AL SATULUI BUNESTI SI UN CARACTER FRUMOS

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa-l odihneasca,erea un super om,de asta e Dumnezeu ia doar oamenii buni.

    RăspundețiȘtergere
  3. am luat la cunostinta de aceasta tragica nenorocire{permiteti-mi pleonasmul} la cca 5 min. de la producerea ei . am fst la fata locului. din cate am vazut si am auzit am ramas profund impresionat si marcat de dramatismul situatei---> o viatza se naste si alta moare. nu l-am cunoscut personal, dar stiu ca era un OM extraordinar. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ! george

    RăspundețiȘtergere