marți, 23 iunie 2009

Cei de ieri si de azi...

Intrebarea care se pune este: "Mai sunt azi cei de ieri?" sau "Vor mai fi maine cei de azi?" Ceea ce vreau sa spun in acest articol, asupra acestuii subiect, este faptul ca "nimeni nu este batut in cuie" si "nimeni nu este de neinlocuit". Vremurile sunt schimbatoare, la fel si posturile in care ne aflam acum sunt la fel de schimbatoare.
Putem ajunge intr-o clipa din varful piramidei la baza ei, dar, vazand intr-o nota optimista aceasta problema, putem ajunge si de la baza piramidei in varful acesteia.
Pot spune ca din propria experienta am invatat asta. Am ajuns de doua ori aproape de varful piramidei si tot de doua ori am cazut pana la baza. Asta nu m-a descurajat niciodata in a o lua de la capat. Acum pot spune ca incerc si incep sa urc din nou daca nu spre varful piramidei macar pana la al doilea etaj din multele pe care le are. Acum de abia am facut o treapta ceea ce imi da speranta ca o pot face si pe a doua . Niciodata nu mai sunt cei de ieri, azi si cei de azi, maine. Intotdeauna o sa existe o schimbare in bine sau in rau, atat a persoanelor cat si a structurii in general.
In speranta ca maine vom fi mai buni, in tot ceea ce insemna cuvantul bun, va las sa comentati acest articol si subiect care devine din ce in ce mai interesant pe zi ce trece.
Cu multa stima,
Remus Simion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu