miercuri, 24 iunie 2009

Fara titlu, fara cuvinte...

De ce sunt fara cuvinte ? Pentru ca nu stiu ce se intampla cu mine in ultima vreme pentru ca sunt din ce in ce mai distrat poate fara motiv. Astazi, spre exemplu, in loc sa invat la eterna contabilitate si sa ma cufund in activ si pasiv am plecat la o partida de peste desi nu sunt pescar, apoi am dormit si in cele din urma am sfarsit la o partida de tenis de masa desi nu sunt tenisman. De ce zic asta? Spun ca sunt distrat deoarece in ultima vreme a inceput sa nu-mi mai pese decat de mine si de persoanele apropiate mie, am evitat sa ma mai implic in ceea ce fac altii si sa evit pe cat posibil contactul cu alte persoane ca sa zic asa ciudate sau ciudoase.
Ma gandesc.... Oare ar trebui sa ne pese de ceilalti? In general vorbind, eu cred ca spiritul civic al nostru al oamenilor a inceput sa se faca din ce in ce mai nevazut si asta nu neaparat ca nu poate fi vazut ci din cauza faptului ca nu prea mai exista.
Mai multe vorbim maine seara daca o sa am timp sa scriu pentru ca activul si pasivul devin iminente in ecuatia de fata.
Cu multa stima,
Remus-Costin Simion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu