joi, 2 iulie 2009

Intre succesele noastre si succesele altora

Incep prin a-mi cere scuze ca nu am mai intrat de ceva vreme pe blog. Desi as vrea sa fac o eschiva si sa invoc faptul ca nu am avut timp sau ceva de genul acesta nu pot face acest lucru pentru ca ar fi o nedreptate din partea mea lucrul acesta. Timp am avut suficient pacat ca nu am avut si buna dispozitie.
Parca mai ieri aveam satisfactia unei reusite la diferitele examene pe care le-am sustinut, slava domnului acestea fiind mai multe decat ar fi fost nevoie. Acum asist la succesele apropiatilor. In seara aceasta s-au afisat rezultatele la repartizarea pentru liceu 2009 si verisoara mea a intrat unde si-a propus. Lucru foarte bun atat pentru viitorul ei cat si pentru starea de spirit dinaintea rezultatelor la bacalaureat ale fratelui ei mai mare, verisorul meu. Sa speram ca o sa fie bine si pe 12 plecam impreuna la mare.
Imi aduc aminte cu putina nostalgie de altfel cum am reusit sa intru si eu unde mi-am propus la liceu, sa intru unde vreau la facultate ca apoi sa renunt cat ai zice "facultate" la tot ce am cladit pana atunci si cum am luat-o de la capat reusind la la alta facultate de prestigiu atunci ca acum isi pierde incet incet din acest prestigiu, cum am plecat infrant pentru a doua oara de la facultate si bineinteles cum am reusit ca in prezent sa fiu bine.
Cel mai mare succes pe care l-am avut a fost faptul ca am reusit sa trec de boala pe care am avut-o . Asta e cel mai important.
Revenind la succesele noastre si succesele altora nu vreau decat sa mai adaug : "Bucurati-va atat de succesele voastre cat si ale celor din jurul dumneavoastra, intotdeauna succesele semenilor nostri au adus ceva bun in plus in viata noastra".
Cu multa stima,
Remus Simion

Un comentariu:

  1. Bravo Remusica fi tare, fi vesel viata e frumoasa,iar ce ai cladit pana acum ai sa vezi ca nu sunt lucruri irosite ...toate lucrurile bune si rele trebuiesc urmate dupa sensul lor.
    Dupa rau intotdeauna vine binele.
    Cu mult respect al tau prieten Florin Pangratie

    RăspundețiȘtergere