luni, 6 iulie 2009

Din nou regasit printre micile placeri...

As fi vrut sa zic ceva mai elevat decat "micile placeri", dar cum nu mi-a venit nimic altceva in cap decat asta, atat am scris .
M-am regasit, pentru a nu stiu cata oara in-de fapt este una, nu mai multe si mare nu mica- marea mea placere de a alerga pe romaneste si a face cica jogging pe englezeste. Imi place foarte mult sa alerg desi sunt cam mare si nu mai pot alerga la fel ca si atunci cand m-am antrenat pentru un oarecare concurs de sport, atunci cand mi-am descoperit aceasta mica sau mare placere.
In fond atat timp cat este placere ce mai conteaza cat de mare sau de mica este?
Vine si intrebarea magica? De ce? De ce imi place sa alerg? Pentru ca alergand iti folosesti toate componentele corpului si le pui in miscare de la maini si picioare pana la abdomen si cap sau pe scurt zis "din cap pana in picioare". In timpul alergatului cred ca decisiv la un anumit moment dat este si creierul... De ce ? Pentru ca degeaba te duc picioarele daca respectivul "spune" picioarelor sa se opreasca!
Ar fi multe de spus despre alergat in general dar nu ma pricep mai mult decat in a alerga pur si simplu deci nu vreau sa va bag in ceata cu niste teorii scoase la minut... Incercati sa alergati pana nu mai puteti si citez "cand nu mai puteti sa alergati inca de trei ori pe atat" si astept parerea dvs despre "Cum te simti dupa o asemenea isprava?"
Cam atat pentru in seara asta pentru ca am alergat si am creierul rarefiat, nu ca ar fi mai dens de obicei dar totusi e o scuza...:P!
Cu multa stima,
Remus-Costin Simion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu