marți, 19 martie 2013

Pentru ca ... TE IUBESC!

Buna ziua!
De multe ori sunt acuzat de persoanele din jurul meu de faptul de a fi cam "secretos". Cred ca nu este genul meu acesta ci pur si simplu imi place sa fiu mai "discret".
Va intrebati poate de ce acest titlu... Este un titulu sugestiv avand in vedere ca in data de 8 iunie 2013 am decis sa ne unim destinele in fata familiei, prietenilor, cunostintelor si nu in ultimul rand in fata lui Dumnezeu. 
In cele ce urmeaza vreau sa descriu putin persoana careia i-am incredintat toata dragostea si  toata increderea mea: o fata deosebita, simpla , cu mult bun simt, cu parul lung, cu ochi caprui, o fata cu vorba calda, o fata cu multe calitati,  o fata cum numai eu puteam sa intalnesc, o fata care imi spune din suflet "Te iubesc!", o fata care ma face sa traiesc!
Am ales aceasta metoda de a spune cate ceva despre "Noi doi" pentru a arata tututor ca se poate! Fericirea nu este ceva de neatins, trebuie doar gasita jumatatea cu, care s-o imparti. Este un sentiment frumos pe care , sunt sigur, o sa-l traim mult de aici inainte... Este un sentiment care te face sa plutesti, sa zbori, sa fi ceea ce nu credeai a fi, un sentiment care-ti da inspiratie chiar si spre poezie. Un sentiment pe care rar il intalnim si foarte rar il pastram.

EA...
Ea ma face sa zambesc,
Ea ma face sa traiesc,
Ea ma face fericit,
Ea-i tot ce mi-am dorit.

Ea este bucuria serii,
Ea este caldura verii,
Zambetul de dimineata,
Ea alung-a noastra ceata.

Ea este ceva sublim,
Sentimentul ce-l traim,
Pentru ea s-a nascut,
Ea e cel ce l-a facut.

Ea e tot ce am mai bun,
Ea ma face-un om mai bun,
Oare cine este ea?
E SIMONA, iubita mea!

De ce toate astea?

Pentru ca.... TE IUBESC!!!


Cu deosebit respect,
Remus-Costin Simion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu